Tag <A> může mít parametry OnMouseOver="JSCode",
OnMouseOut="JSCode" a OnClick="JSCode". JSCode je
JavaScriptový kód určující co se má proveśt. Obrázky, které budeme chtít
měnit musí také dostat parametr NAME="Jmeno_Obrazku", kde
Jmeno_Obrazku se potom použije na určení obrázku, který se vymění. Vše si
objasníme na následujícím příkladu.
Tento jednoduchý příklad na začátku zobrazí obrázek
Mys_neni_nad_obrazkem.gif z adresáře Obrazky. Po najetí myší nad
něj se změní na Mys_nad_obrazkem.gif a po odjetí myší pryč se změní
zpět na Mys_neni_nad_obrazkem.gif. Po kliknutí na obrázku se změní
na Mys_zmackla_na_obrazku.gif, ale po opětovném odjetí z obrázku se
změní zpět na Mys_neni_nad_obrazkem.gif - tomu by bylo třeba
zamezit jinak (a mnohem složitěji). Toto byl velmi jednoduchý příklad -
například nenačte obrázky předem a proto se při prvním najetí na obrázek
musí chvilku počkat, než se stáhne. Nyní trošku složitější příklad
Tady
už se obrázky načtou předem - ten text mezi tagy <SCRIPT> a
</SCRIPT>. Jména proměnných (mysneninaobr,
mysnaobr, mysklikla) lze samozřejmě měnit, ale nelze
používat diakritiku - pouze písmena, čísla a _. Proměnná musí
začínat písmenem, jinak to bude chyba! Kromě přednačtení obrázků to udělá
to co ten minulý příklad. Pokud má i nadále někdo dotaz, napište mi a já se to pokusím
vyřešit |